Saturday, May 15, 2010

its magical..i'm a mummy this year..!

nie masa p tesco..first time hadif p main kt dlm nie..fuh mmg syoq gila la..dapat masuk dalam tuh..nasib masa tuh bebudak x ramai..apalagi dia conquer la smua tmpat tuh..sb ada 2 3 org budak besaq dah..dia yg plg halus duk bertatih dlm tuh..tp ligat mcm lipas kudung..x larat nk kepong..mmg puas hati la..slalu duk p taman outdoor x ble lepas mcm nie..sb kotor..so dlm nie more safety n fun..

b4 that, tujuan p  tesco sj ja, hubby ada hal..follow ja,, masa mothers day.. tp tersangkut ngan grolier shop dekat 1 jam briefing pasal grolier tuh..masa tuh hadif enjoy ngan stuff kt situ ..x smpt nk candid sb duk dgr brief....i know that it's very good..so i decide nk invest dlm grolier..so start next month insyallah.i will start it..i think it worth it..dekat 2k ++..emm x pa dr aku membazir kt tempat len lebih baik aku invest kt education hadif x rugi.anak kedua ketiga..pun bole pkai....walau dah byk yg aku upload mb x sistematik..lambat kesannya,,OK what..mmg aku dah berniat nk bg yg terbaik untuk dia..so aku pun kena belajar jadi yg terbaik jugak..



pastu dah x tau p mana sementara nk tunggu hubby solat..tu yg bw hadif masuk dlm nie..



balik pada nie esoknya badan panas..demam sikit ja..x sedar mulut berair ja..rupa nya dia tergigit kut masa xcited sgt main kt sini..2 3 hari gak duk merap ja..

sat ja masa berlalu..dah setaun..mcm2 perkara aku belajar sejak jadik mummy kepada hadif..bila kita jadi ibu..automatik mind..hati perasaan kita berubah..semuanya matlamat..is ANAK..ANAK mesti come first..dalam fikiran..walau apa nk wat pun..x tau la nie baru sorang..klu 2 tiga org nnt lain plak perasaan nya..dah besar lain plak perasaan nya..dah dewasa lain plak..it's magical..pastu bila perasaan kita cam tuh..aku baru teringat..oooooo rupanya cm nie la mak aku rasa kt aku....sebenarnya..aku mengaku dulu aku x penah amik tau perasaan mak aku cuma setakat jaga hati luaran ja dalaman tidak sb x tau apa yg dia rasa..ajaibnya kuasa mu YARABBI.. ..syukur dgn perasaan ini..terima kasih MAK & AYAH..

apa yg sedang aku hadif n hubby tempuh sekarang..cam tu la mak ayah kita tempuh untuk diri kami dulu..masa kecik2 suap makan..pkai baju..jaga dgn baik..nasihat yg baik..aku pun mcm hadif gak dulu..nothing..ari tu masa hadif x sempat pkai pampers..dia tershhhhh..kt lantai..heheh..pastu aku tgk ja la..aku pun senyum..aku ckp la kt hubby "dulu kita pun wat cam nie gak kt mak ayah kita kan"..so fair n square la..well..it spinning..hehe..

so pengajaran..wat apa apa tuhan suruh..BERBUAT BAIK PADA IBU BAPA..


No comments:

Post a Comment