Friday, January 29, 2010



suka sgt makan kunci..sedap sungguh...ya!
ni pic hadif duduk..susah tui nk snap pic dia properly tau..veri active..
ni masa weekend kt restoran simpang tiga..masa nie dia x bole duduk lg..tp aku try ja masukkan blm kerusi tuh..
ni masa weekend gak..mmg every weekend aku akan buka CD belajar dia..mcm2 ada song dlm tu yg aku upload..campur2..veri fun la jugak..nk upload byk2 lg nnt..huhuh (bila la tuh?)


burger nie la, satu2nya yg aku rasa teringin2 sgt2 nk makan bila usia kandungan ku 5 bulan..rasa teringin sgt2..akhirnya aku dapat mkn gak..walhal bkn sedap sgt pun..masa tuh..cuma bg kepuasan untuk hadif dlm perut nie..heheheh hubby mkn sampai sakit perut hahaha...

dah lama x update blog..bila mood ada..line x clear..bila line clear mood n feel x ada plak..kali nie nk uplod pic hadif yg byk2..dah byk sgt perkembangan dia x tercerita..hampir setiap hari ada ja benda baru..



No comments:

Post a Comment