Friday, January 08, 2010

sweet moment....

ni wajah plg sweet hadif yg berjaya aku shoot semalam..setelah sekian lama aku duk tunggu..ha..ha..
hadif la dah mcm spider boy..merangas setiap ada objek yg bole dicapainya..
ni la tmpat faberet dia..bawah meja..dah berhabuk..ish..geram aku..masuk pandai..kluar pun pandai..tp penuh sawang atas kapla nnt..
mcm bangga ja dia dah bole berdiri dgn sendiri..
ni time blk dari klinik masa cucuk untuk 6 bulan..nasib la dia ok odw sb fes time aku bw dia pkai car seat nie sb kena p sorang2..hubby x ble teman..masa p aku rasuah roti..so dia senyap main2 ngan roti tuh..sampai klinik..lambat plak nk kena tunggu risau dia dah ngantuk..lepas cucuk jerit sat.. ok..naik keta terus sumbat "milk" terus zzzzzzzzzzzzzzzzz..sampai blk umah..legaaaa...
ni ngan mak masa mak n syamila mai umah..cadang nk mandi kolam..n ajaq hadif swimming..tp hadif punya "flu" x elok2 lg..pantang la dulu ya...
ni gambar2 terakhir ngan "walker malang"..x sanggup aku nk tgk dia naik walker tuh lg..nyesal n ngeri rasanya..dah simpah dah..masa ni MAAL HIJRAH 1431..ari jumaat aku taruk la baju melayu kt hadif..saja gatal2..siap lebai lg..hehe...
masa nie dia dah nk start berdiri2 dah..mula2 bangun pastu jatuh still dia x bole balance kan badan lg..klu tuh sure kena kepala..naik lemah jantung aku tgknya..terpaksa aku jd guard sekeliling tuk backup..tp la dah pandai balance badan..klu jatuh pun dia dan boleh tampan ngan tgn dia...
ha..nk p tuju kt tempat feberet dia la tuh..yang tempat selamat x nak main..nak main tempat yg lebih mencabar..mmg super hyper active boy...

pantasnya masa berputar2..tgk2 hadif dah bole meniarap..merangkak..berdiri..YaAllah.. setiap kali aku tgk dia main2 mesti terbayang wajah dia dlm pantang..sb masa dlm pantang aku asyik kata dlm hati..ish ringgannya badannya..halusnya jari jemarinya..tulus mulus otot2 nya..bila nk besaq nie...tup..tup..hari nieaku bersyukur pada usia aku 28 tahun dapat ku menikmati perasaan yang sempurna ini..

lama aku x update..kerana sejak hadif jatuh walker dlm toilet ari tuh..perasaan n naluri ibu aku terbantut seketika..semangat hilang..walau hadif dah disahkan 2 org doktor ..he OK!..tp mmg aku x dapat maaf diri aku klu apa2 terjadi..hish..x nak cerita pasal tuh..fobia..tp bila aku research..inilah sebahagian cabaran kena tempuh masa pembesaran anak..jgn lupa selepas nie lg besaq ujian n cabarannya..x habis setakat ni saja,..
haaah..dengan pantas dia bole datang menuju kepada aku dgn sendiri tanpa bantuan...besarnya anugerahMU YaAllah..


one thing after the case happen..dia kena flu.n batuk sampai hari nie x baik2..dah aku n hubby pun berjangkit..so inilah yg membuat kami sekeluarga x hepi..hadif pun kurang ceria..memandangkan masa aku bersama dia terhad sb keletihan..harap its gonna be fine for 3 of us...

tahun 09 ditinggalkan dgn beribu suka duka aku bersama hubby..n hadif..dan keluarga serta kawan2..so aku harap tahun 2010 nie akan memberi aku 1 input yang lebih cemerlang dan satu cabaran yang teruja..aku akan berusaha lebih untuk capai target yang diharap2 kan..

SELAMAT MENDIDIK HADIF SUPAYA JADI INSAN YANG SOLEH DAN BERAKHLAK MULIA

No comments:

Post a Comment