Saturday, February 13, 2010

h@d!f survive



video nie dah lama rakam..emm bulan 1 ari tuh..weekend aku tinggal ngan hadif ja..masa nie dia x ble duduk lagi..aku taruk dia dlm walker tuh..dah lama dah x taruk dia dlm tuh..sb nk dia bebas klu crawling kt bawah..lgpun walker tu mcm keta kebal..dia x larat n mcm berat n x smooth..)better la tuh..x ble dia speed or drift)..

sebenarnya hampir 10 minit lebih dia stuck kt situ antara pintu toilet ngan pintu bilik....aku baca paper masa tuh..dia o d way ke dapur..n cuba tarik kerusi n jatuh kt walker tuh n stuck dia dah x ble bergerak..bila kerusi tuh x diangkat..aku saja nk tgk akal dia..dia nangis takut ka tak..tp dia x nangis..aku sambung baca paper la..sambil2 duk ushar dia..dia ok ja..ada 2 3 kali dia cuba pusing tgk aku tp aku cam x tgk dia hehe..

bila dah lama baru aku teringat nk rakam..heheh..aku plan klu dia nangis kaw2 punya baru aku nk p selamatkan dia..tp hairan x plak dia bunyi erk..sikit2..dia dah macam berusaha nk bergerak..dia undur sikit2 pastu kerusi tu jatuh la..heheh..SYABAS & TAHNIAH..anak mummy kuat n bijak!.,,,mummy suka!

No comments:

Post a Comment