Wednesday, October 14, 2009

hadif kena flu..

nie new habit hadif la ni suka sgt hisap tgn..dua2 belah tangan skali..addict tui..pantang free..abis basah tangan dia..dah la dia genetik "wet hand" ikut hubby dia..cian dia nnt bila dh besar mesti ssh dia nk menulis n shake hand lelama..same problem with his daddy..x pa dia ada consultant nnt..

baru 2 hari lepas aku suspect dia kena flu.. tp belum tahap teruk baru skit2 alaaa..risaunya aku..tgk dia discomfortable sgt nk bernafas..waktu mlm lg cian.ada dengar bunyi sok sek..mcm tersumbat..esoknya dia "merap" kt umah kak fiza..pg2 dia dah rasa x sedap badan rasanya..x selesa.aku mandikan dia skit2 ja..ptg abg wie mai umah .sj singgah umah stay sampai 1030mlm..rekod hadif dipecahkan oleh mlm 2..dia x bole nk tdo dengan selesa sgt kebisingan hakim n najjah..huhuhu..lepas abg wie blk igt dia dah ngantuk..rupanya dia leh berborak bahasa dia sendiri...till kui 1 pagi..haha..apa lg mata aku ngan hubby masing2 dah kuyu time tui..ayo..yo..x penah dia tdo selewat nie..mb dia dh silap timing...hehehe..kami pun layan la dia..tp dia mmg x selesa gak mlm asyik jaga nk "merap" ja..cian..ingt dia tdoq lambat smlm..bole lajak lewat..rupanya sama ja..kui 530 pg dia dah jaga cm besa n x mo continew tdoq dah mcm slalu..emm ssh gak klu dia x tdoq..agak kelam kabut skit aku ngan hubby nk bersiap2 p keja..aku siap dia awal 730 dah ada depan umah k fiza..harap hari ok ..tp dia masih x selesa lg ngan hidung tersumbat dia..ssh nk tdoq..merengek gak hari ni...

pastu semalam..buat pertama kali kami bw dia p klinik..amik ubat n consultant doc..bg ubat selesema..emm blk klinik terus tdoq..pastu tdo ngan nyeyaknya till 7 pg..huhuhu..lega alhamdulillah...so hari nie harap2 hadif baik2 aja..

No comments:

Post a Comment