Tuesday, November 10, 2009

tahniah..& syabas my dear...


ye..ye..tahniah my dear..cam hepi sgt bila tgk hadif dah boleh meniarap ngan jayanya last week..tgk very cute, cheeky, and lovely! mmg tgk dia dah berusaha dgn bersungguh2 untuk melangkah 1 kedudukan baru, yang..dah lama aku n hubby tunggu . genap 5 bulan 2 hari dia dah mula pusing badan...mmg lawak gila tgk dia beriya2 nk punsing badan dia..pastu dah angkat2 punggung..heheheh..lawak giler..hehhe besalah..aku dulu pun bermula cam tuh..dari x tau apa2 pun sampai la punya anak sendirik..
mula2 dia meniarap dlm buai..bergoyang2 kuat tui buat aku risau..sb hampir nk jatuh..sb dia "boih' sangat..lesak..

pic nie kui 630 pagi..aku siap bertepuk tangan bila tgk hadif dah berjaya..cepat2 shoot picture...semangat tui..

my boy skarang dah xtra good..byk dah ble rilex dari 4 bulan yang lepas..tp ada something bad news..hadif dah x nak direct feed dah..tetiba jerk..sejak hubby p out station hari tuh..itula mlm aku x bg direct sb aku dah prepare FM awal2 takut kelam kabut..selepas mlm tu dah hari2 seterusnya dia jerit2 x mau hisap..geram nya aku..puas paksa..pastu aku punya perasaan mulala dah give up..tp aku kuatkan semangat jugak..tetap perah gak walau dapat x sampai 1 oz pun..sedey sgt..rindu la sgt2 nk tgk hadif BF lg..bukan aku nk jimat tp aku utamakan khasiat yg diperlukan..bila selek2 forum bkn aku sorang alami masalah nie..ramai gak..aku akan cuba sedaya upaya..

dah la 2 minggu nie sbuk tui kt opis..kena OT jerk..satu kenikmatan yang x penah aku alami sebelum nie dah aku dah alami dah..betui la..kata org..anak nie penyejuk jiwa..bila sampai umah penat2 dr tempat kerja bila blk tgk n dapat peluk n cium hadif hilang kepenatan tuh rasa bagai bermula hari baru..x tercerita rasa nyaman nya bila tgk muka dia..tatap wajah dia main2 ngan dia..serius mmg hilang segala kepenatan di tempat kerja..

ramai yg tegur dia dah besaq (5.8kg)..ntah seriosly aku mmg x perasan dia dah membesar..ya la everi day dia duk ngan aku..x perasan sgt..cuma dia tgk perkembangan dia hari2 tatacara..gerak geri n gaya dia kita tau dia mula selesa dengan dunia barunya..sepatutnya p checkup klinik ari tu dia kena inject..tp selamat la sb dos ubat habis..so postpone next month ya hadif..bersedia yea...anyway minggu nie kami "hadiah" kan hadif dgn something yang baru..hadif dgn new life nya ..yg lebih mudah n lebih buat dia ceria meria..tunggu yea..nnt aku upload pic nya...


No comments:

Post a Comment