Tuesday, September 29, 2009

raya..raya..raya..


hadif look cm hepi ja bila dah dapat toy..dia dah pandai pegang toy..even botol susu dia sendirik dia dah boleh pegang..fuhh..pagi td lg la terkejut tui aku..bila aku dah siap2 kan dia, baringkan dia..dia siap angkat kepala mcm nk bangun..fuhhh..dasat tui..kuat nya kutdrat dia..kuat la hadif nie klu ngamuk tangan n kaki dia mmg kuat..hee..patutla dulu masa dlm perut bila dia kick aku terkejut sgt..dia punya habit la nie isap tangan abis semua 2-2 belah dia masuk mulut..sedap sgt tgk dia isap tgn..
klu dukung dia dia tarik2 abis baju n tudung..huhuh maunya nk tercabut.blk raya ari tuh syoq tui..penat tp hepi larr bangat..terujanya bila sampai umah smua xcited nk tgk hadif..tp masa odw tu aduh..dia cuma bg aku rest dlm 1 jam lebih ja..yg balen lg dia main2 ja...aku spend 3 botol susu botol tp 1 botol ja abih..dia byk BF fuhh lega..
dia reyiau gak dlm keta mb penat n letih kut..sampai umah apa lagi smua duk dukung dia ja la..mula2 ok..pastu bila ptg dia tb tunjuk skill suara dia..wadduh..wadduh..tdo kejab ja..mb ubah tempat dia x selesa..bila dah cm tuh mak dah risau..dia mmg cm tuh ada timing n silap teknik mula la..mak syak something..tp mmg dia kena angin pasang tu sb tu dia slalu meraung kesakitan..kesian sgt kt dia.tp alhamdullilah dah p berubat cara kampung..harap2 ok lar pas nie..kdang suka sembang..sukanya bila dgr dia bercakap sendirik..raya ke x raya dia blum tau tp yg penting dia wat hari raya aku taun nie satu kelainan skali heheehhe...unik..n aku akan igt sampai bila2 insyallah...

No comments:

Post a Comment